Door een koppeling met ons controle paneel, is het voor u als klant mogelijk om met een aantal klikken, Magento te installeren. vda.hosting heeft dit proces voor u. zodanig geautomatiseerd, dat u dit eenvoudig kunt uitvoeren. Uiteraard ondersteund onze vda.hosting helpdesk, u bij al uw vragen. Daarnaast is het mogelijk om ongelimiteerde Magento webshops te hosten binnen uw hostingpakket. Vraag naar de mogelijkheden, en stel uw vragen in deze thread en op dit forum, zodat andere gebruikers, kunnen leren van uw vragen.
Geachte VDA hosting, Graag de website bijwerken,want de gegevens kan ik niet online vinden. Ik zat de volgende informatie te zoeken. 1. De maandelijkse prijs. 2. De server configuratie mogelijkheden 3. Hoe wat dedicated nodig of niet? Graag zo spoedig mogelijk antwoord. want ik zoek snel naar een webhost komende 4 dagen en probeer een vergelijking te maken.
schaam me diep. @cable, Ik schaam me diep. Dat ik niet eerder heb gereageerd. We hebben voor magento shops een aparte VPS opgezet. De prijs voor het hosten van Magento is hetzelfde als een standaard hostingpakket vanaf 8,00 per maand. De server configuratie mogelijkheden ? Wat bedoel je precies, hoe je een dedicated server kan samenstellen ? Of bedoel je meer os gerelateerd. Dedicated servers is zo 2008 We draaien voornamelijk nog VPS servers, puur uit energie oogpunt, een dedicated server kan altijd natuurlijk. vda.hosting: domains, hosting and servers. - vda.hosting: domains, hosting and servers. Dit is een VPS config tool, maar we kunnen het ook als dedicated aanbieden, alleen dan is het een tailor made oplossing.