Webshop blank (na upgrade)

Discussie in 'installatie / upgrade naar Magento 1.6' gestart door erhangurel, 25 nov 2011.

1. erhangurel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

Gisteren heb ik na het niet kunnen plaatsen van bestellingen op een webshop welke ik beheer (versie 1.4.1), bestanden van magento 1.6 /app en /js overgezet via ftp omdat dit de oplossing scheen te zijn. Helaas kreeg ik als eerst een foutmelding, welke vervolgens weg ging. Vervolgens kreeg ik een witte pagina waarna ik de /app bestanden van 1.4.1 weer heb overgezet naar de ftp.

Nu krijg ik de foutmelding:

Fatal error: Undefined class constant 'TYPE_TEXT' in /var/www/vhosts/httpdocs/app/code/core/Mage/ImportExport/sql/importexport_setup/mysql4-upgrade-1.6.0.1-1.6.0.2.php on line 34

Wat kan ik het beste doen om de webshop in de oude situatie te krijgen? Klant heeft geen backup van de ftp bestanden....

Dank voor de hulp.
  2. Kees Kuijpers Administrator

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Managing Director @ symfony|XIB
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Magento hosting, Magento betaalsystemen, Magento ondersteuning, Bedrijf, Hobby
    Beste Heb je ssh toegang?
  3. erhangurel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kees dankjewel voor de reactie. Zover ik weet heb ik geen toegang tot SSH. Is er misschien een andere mogelijkheid?

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden met de volgende zoektermen:

1. magento update error undefined class constant type_text

XIB Magento support