Stagiair + Magento. Wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'Magento Discussie' gestart door Planet Group, 30 dec 2009.

1. Planet Group New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben sinds eind oktober een multishop van Magento draaien.

WORKPLANET
    PROMOPLANET
    SAFETYPLANET

Deze shops hebben we samen met een bureau ontwikkeld. We willen nu vervolgstappen zetten en de site verder optimaliseren.

Zijn er op dit gebied al ervaringen met stagiaires?
  2. vda.marco Moderator

Leuk Bevonden:
    0
    Magento relatie:
    Magento techniek, Magento hosting, Magento ondersteuning
    Beste Planet,

Een stagair is geen medewerker. Maar iemand die je kennis wilt laten opdoen binnen je vakgebied.
    heb je bijvoorbeeld een stageplan klaar liggen, voor je stagair. Vanuit welk oogpunt stel je deze vraag ?
  3. Planet Group New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo vda.Marco,

Dank voor je reactie. Ik heb geen stageplan liggen. Maar mijn idee is om zo'n iemand in de gelegenheid te stellen om onze sites verder te optimaliseren. Natuurlijk onder regie.
  4. vda.marco Moderator

Leuk Bevonden:
    0
    Magento relatie:
    Magento techniek, Magento hosting, Magento ondersteuning
    Beste Planet,

Naast dat je een stageplan zal moeten opstellen voor de school, is ook een stageovereenkomst een vereiste. Een stagair in dienst nemen is namelijk volgens de belastingdienst een fictieve arbeidsovereenkomst.
    op Het MBO stage begeleidingsplan | MBO Stageplaatsen (mijn site :) staan bijvoorbeeld de leergangen voor een stagair. Eventueel kan ik je ook een concept overeenkomst sturen. Verder moet je een loonheffingen overeenkomst in laten vullen door je stagair, ongeacht of je hem wel of geen vergoeding geeft. Wij adviseren altijd om een stagevergoeding uit te keren. Voor een stageplan, is het handig om een aantal punten te vormen, waar je wilt dat de stagair aan voldoet. Meestal stuurt de school ook een aantal punten/werkzaamheden die de stagair tijdens de periode moet uitvoeren. Vragen? Mail me.

Deel Deze Pagina

XIB Magento support