Ongewenste ruimte in de Header, niet weg kan krijgen!?

Discussie in 'Magento HTML, XHTML, CSS, Design vragen' gestart door Gigi, 3 sep 2010.

1. Gigi New Member

Magento, best een uitdaging moet ik zeggen maaaar zeer tevreden.
    Ik ben nu 2 maanden flink bezig met magento en heb veel problemen overwonnen, veel geleerd en gelezen maar nu zit ik echter met een stukje dood ruimte in mijn webshop.
    Vervelende is namelijk dat het alleen zichtbaar is in IE. Firefox geeft hem wel zoals bedoeld weer.

Dus kan ik 2 dingen doen Of dat ruimte weghalen (wat me niet lukt) of logo header groter maken (wat ik niet wil, lelijk) Of bill bellen dat ze per direct de stekkers uit IE moeten trekken (telefoniste begon te lachen:confused: dus lukt me ook niet) PLZ HELP!

Hieronder even een afbeelding.

Ik heb in verschillende CSS bestanden gekeken en geprobeerd maar ben nu al een flink wat uren verder.
    Hoop dat iemand een oplossing heeft om bv de header 300px hoog te maken en geen margins erin? verder onveranderd.

Ook zit ik met het achtergrondkleur naast de "header logo" hij is nu zwart maar moet een *.gif worden.

Alvast bedankt voor jullie moeite!
  2. Dieleman New Member

heb je een linkje ? dan kan ik even kijken naar je css
  3. Bertus Administrator

Probeer eens overflow:hidden; aan de header div te geven. Dit werkt soms voor vergelijkbare vage IE problemen.

Je zou ook nog altijd kunnen werken met een stylesheet puur voor IE

Deel Deze Pagina

XIB Magento support