Vraag Na installatie 1.6.2.0 foutmelding bij toevoegen product

Discussie in 'installatie / upgrade naar Magento 1.6' gestart door Steve, 22 feb 2012.

1. Steve Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beroep:
    Professioneel Detailer
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Bedrijf
    Na een versie installatie van Magento 1.6.2.0 wil ik handmatig 1 product toevoegen om te controleren of de sheet opbouw hetzelfde is gebleven als ik producten uit de oude shop wil importeren.

Na het klikken op "add product" staat er Default en Simple Product en krijg ik de volgende melding als ik op continue klik.

Iemand een idee waar ik het moet zoeken?
  2. Steve Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beroep:
    Professioneel Detailer
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Bedrijf
    Ik heb nu alle producten met een omweg geimporteerd via Store manager for Magento en dat is nu helemaal klaar.

Feit blijft dat als ik een product wil openen in de backend ik bovenstaande error krijg.
    Of ik nu een nieuw product wil toevoegen of een bestaande wil aanpassen telkens dezelfde melding.

Ondertussen de shop op de NAS geinstalleerd om uit te sluiten dat het aan Xampp ligt.

PHP:
    a:5:{i:0;s:78:"Block with name "adminhtml.catalog.product.edit.tab.attributes" already exists";i:1;s:2476:"#0 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(416): Mage::throwException('Block with name...')
    #1 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Adminhtml/Block/Catalog/Product/Edit/Tabs.php(77): Mage_Core_Model_Layout->createBlock('adminhtml/catal...', 'adminhtml.catal...')
    #2 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(238): Mage_Adminhtml_Block_Catalog_Product_Edit_Tabs->_prepareLayout()
    #3 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(445): Mage_Core_Block_Abstract->setLayout(Object(Mage_Core_Model_Layout))
    #4 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(229): Mage_Core_Model_Layout->addBlock('Mage_Adminhtml_...', 'product_tabs')
    #5 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(195): Mage_Core_Model_Layout->_generateBlock(Object(Mage_Core_Model_Layout_Element), Object(Mage_Core_Model_Layout_Element))
    #6 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(200): Mage_Core_Model_Layout->generateBlocks(Object(Mage_Core_Model_Layout_Element))
    #7 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(345): Mage_Core_Model_Layout->generateBlocks()
    #8 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(270): Mage_Core_Controller_Varien_Action->generateLayoutBlocks()
    #9 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Adminhtml/Controller/Action.php(263): Mage_Core_Controller_Varien_Action->loadLayout(Array, true, true)
    #10 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Adminhtml/controllers/Catalog/ProductController.php(250): Mage_Adminhtml_Controller_Action->loadLayout(Array)
    #11 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(420): Mage_Adminhtml_Catalog_ProductController->editAction()
    #12 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php(250): Mage_Core_Controller_Varien_Action->dispatch('edit')
    #13 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php(176): Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard->match(Object(Mage_Core_Controller_Request_Http))
    #14 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(349): Mage_Core_Controller_Varien_Front->dispatch()
    #15 /share/MD0_DATA/Web/magento1/app/Mage.php(640): Mage_Core_Model_App->run(Array)
    #16 /share/MD0_DATA/Web/magento1/index.php(80): Mage::run('', 'store')
    #17 {main}"
    ;s:3:"url";s:91:"/magento1/index.php/admin/catalog_product/edit/id/104/key/bbdf80fe44130024c9b3aa169d1f9e5a/";s:11:"script_name";s:19:"/magento1/index.php";s:4:"skin";s:5:"admin";}

Deel Deze Pagina

XIB Magento support