Magento versie 1.3.2.4 upgraden?

Discussie in 'upgrade naar Magento 1.4.0.0' gestart door theconsul, 15 feb 2010.

1. theconsul Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik heb al verschillende gevallen gezien van mislukte upgrades

is het de moeite als je met Magento versie 1.3.2.4 werkt om te upgraden naar 1,4?

en zo ja wat is de beste manier

ben nieuw in Magento, vindt de look&feel wel knap maar customise-wise is Magento vrij moeilijk en ben beetje bang van een upgrade

enige tips?
  2. Kees Kuijpers Administrator

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Managing Director @ symfony|XIB
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Magento hosting, Magento betaalsystemen, Magento ondersteuning, Bedrijf, Hobby
    upgrade is goed te doen er zijn wel een aantal essentiële verschillen in de basis template opbouw, belangrijkste advies maak eerst een kopie en draai daar de update op.
    Ik verwacht niet dat de toekomstige upgrades de kleine problemen die nu ontstaan zullen oplossen. Ik denk zelfs dat het belangrijk is om nu te upgraden zodat je direkt weer bij bent met het nieuwe template systeem.

Natuurlijk zitten er in deze release ook andere bugs zoals bij elke release maar het is niet direct een showstopper.
  3. Kees Kuijpers Administrator

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Beroep:
    Managing Director @ symfony|XIB
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Magento hosting, Magento betaalsystemen, Magento ondersteuning, Bedrijf, Hobby
    Er komen toch wel steeds meer kleine probleempjes aan het licht, het is dus van belang dat je eerst upgrade op een schaduwshop. Daarna door en door testen, voordat je echt live gaat.

Deel Deze Pagina

XIB Magento support