Vraag Magento installeren - hoe nu verder?

Discussie in 'installatie / upgrade naar Magento 1.5' gestart door Zitjeveilig, 15 jun 2011.

1. Zitjeveilig New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wil graag een webshop starten met Magento, nu heb ik mezelf al overtroffen door magento op mijn hostserver te krijgen. Nu zeggen div. handleidingen dat ik dan vervolgens mijndomeinnaam.nl/downloader moet intikken in mijn browser en dat ik dan verder kan met mijn installatie. Nu heb ik van host de opdracht om alles in /web map te zetten, maar als ik mijndomein.nl/web/downloader doe doet ie niks...

Kan iemand mij helpen??

alvast bedankt!
  2. Mindstretch New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me sterk af of Magento wel de oplossing is voor jou. Het uploaden en installeren van Magento is namelijk ontzettend eenvoudig, mits je over de juiste kennis beschikt.
  3. bobmats New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betere vraag is wil je alles zelf doen. Zelfs als je magento erop krijgt moet je verder gaan met extensies erop zette, bijv payment provider, artikelen toevoegen, enz enz enz.

Je hebt 2 mogelijkheden of je besteed dit helemaal uit, kost je aardig wat geld om het goed te krijgen of als het om een budget winkel gaat kun je beter een kant en klaar aanbieder nemen die alles ter beschikking stelt en daar een x bedrag per maand voor in rekening brengt.

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden met de volgende zoektermen:

1. magento installeren

,
  2. magento webshop opzetten

XIB Magento support