Magento Hosting

Discussie in 'Magento Discussie' gestart door Magentomg, 2 okt 2009.

1. Magentomg Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek voor een klant een hosting partij en heb hier 1 website gevonden die mij wel goed lijkt.
    klik hier

Heeft iemand ervaring met de hosting van een Magento Webshop?, en kan mij vertellen of dit een goede hosting partij is?

Danku.
  2. jos Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    hosting

Ik ken de eisen die magento aan de servers stelt en ik kan me niet voorstellen dat je voor deze prijzen een snel werkende shop krijgt. Zelf werk ik alleen maar met dedicated servers voor de shops.

Overigens is byte.nl de enige goede hoster in nl die ik ken. In de USA zijn het crucialwebhost en nexces.

Overigens is het niet toegestaan om de naam magento in een url te gebruiken, maar dat is niet mijn probleem
  3. cor Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de hierboven aangegeven hosting provider (magentohosty) toch een pakket genomen om te kijken of het inderdaad allemaal klopt wat men beweerd. Ik moet zeggen dat ik verbaasd was over wat men bied, zeker voor het bedrag dat gevraagd wordt. De installatie van magento verliep automatisch, de database en voorbeelden werden na een vraag ook automatisch geinstalleerd. Online was de site na 3 minuten, SSL was ook snel geregeld en voor een bedrag waar byte 120 euro vroeg, deze provider deed het voor 79 euro. Dacht toen, ja maar nu de snelheid. Ook die was dik in orde.
    Met andere woorden, het kan dus best wel "cheap" :)
  4. vda.marco Moderator

Leuk Bevonden:
    0
    Magento relatie:
    Magento techniek, Magento hosting, Magento ondersteuning
    Beste Cor,

Ieder heeft zijn eigen wensen lijst en als je zaken automatiseert, dan kan het op een goedkope manier, de vraag is altijd wat is de continuiteit van een bedrijf. Ik draai al zo'n 15 jaar mee, en ik heb vele "goedkopere hostingbedrijven" zien komen en vooral ook zien gaan. Als de service goed is en de prijs past in je straatje, dan is het een perfecte oplossing. Alleen wat gebeurd er als het businessmodel toch te weinig geld oplevert.
    Dan kan het ineens gebeuren dat er overal voor betaald moet worden en is goedkoop ineens duurkoop geworden.
    Partijen zoals een Byte, mijn eigen bedrijf en vele anderen, hebben vaste kosten voor onderhoud van servers, netwerk, peerings etc. Als je die kosten niet hebt, dan kan je inderdaad goedkoper werken. Maar zolang het werkt en je niet afhankelijk bent van de inkomsten van je winkel. Kan je gerust voor een oplossing kiezen. Bij een dedicated server oplossing heb je uiteindelijk altijd wel meer bewegingsvrijheid.
  5. basjan Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel even wat zeggen..

Het klopt wel.. veel goedkope Hostings komen en gaan..
    Daarom moet je ook niet direct inspringen op een nieuw product! Laat ze eerst eens een tijdje draaien en als de feedback dan nog steeds goed is zeg ik doen! (Feedback sites zijn er genoeg)

Zelf had ik dit met WebReus. Deze kwam ook op de markt voor een goedkope prijs. Eerst heb ik gekeken naar de FeedBack Beter dan dat je het kon wensen bestond het gewoon niet.
    En nog steeds!!! Bellen, mailen het probleem wordt heel snel verholpen.. Ik wil geen reclame maken voor de jongens want ik sta er los van.. Maar ik heb wel een aantal bedrijven daar heen verwezen nadat ik hun site volbracht had.
    De snelheid van WebReus i.c.m Magento weet ik nog niet dat ga ik nu testen.. Het lijkt erop dat ze traag zijn en dat ik voor mijn concept naar een ander moet springen maar we zullen zien.. Wel is het kinderlijk eenvoudig Magento te installen met hun autom. installer in hun admin met precies 5 klikjes staat Magento op je site.

Waar ik absoluut NIET tegen kan zijn de amateur hosters (hier zou celstraf op moeten staan) er zijn nog steeds bedrijven in het land welke nieuwe klanten, welke totaal nergens verstand van hebben abonnementen voor 19,- p/maand laten afsluiten voor 300MB ruimte en 5 mailadressen.
    En dan kunnen ze ook nog een site (template-je) erbij huren voor 79,- p maand. Zo triest!
  6. Nick van Beers Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom pak je geen webhosting bij XIB Webshops?
    Professionals in Magento.
  7. GruusByte New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Magento relatie:
    Magento hosting
    Magento vraagt erg veel CPU en interactie met het filesysteem. Je hebt simpelweg veel processor, geheugen en disk I/O nodig, zeker als je het veilig wilt aanbieden (gebruikersscheiding). Neem alsjeblieft een account bij een provider met een bewezen trackrecord en niet bij partijen die zaken verborgen houden (Hoeveel medewerkers? Waar zitten ze eigenlijk? Maken ze wel backups?)

<zelfpromotie>
    Byte levert voor performance op dit moment (begin 2010) Magento op losse applicatieservers aan (meer op Byte Magento Hosting).
    De databases worden vanaf losse MySQL databaseservers geserveerd, waardoor de belasting beter te spreiden is. Pieken op de applicatie servers of databaseservers hebben minder invloed op de snelheid van de site.
    We hebben zelf web- en databaseservermodules ontwikkeld waarmee we goed de drukte kunnen meten en sites razendsnel tussen appservers en databaseservers kunnen verplaatsen. Is je buurman maximaal aan het scoren met zijn shop, wil je dat de jouwe ook snel blijft. Snelheid is bij een webshop erg belangrijk.
    Databases worden bij ons standaard gerepliceerd (direct op twee servers opgeslagen, zodat bij een storing er gelijk een andere beschikbaar is). Maakt de hosting wat duurder om te produceren, maar wel heel erg fijn voor de webshop (en onze technici).
    Ik nodig je graag uit voor een gratis 3 maanden testaccount voor onze Magento Hosting.
    Op ons blog houden we nieuwtjes bij over coole (Magento tooltjes die we bouwen (staging account aanmaken, bijvoorbeeld).
    </zelfpromotie>

Succes met de shops,
    GruusByte

@basjan: Ik geef je gelijk. Celstraf is wellicht iets ruig :), maar een paar dagen parkje schoffelen is wellicht een goed plan :). Byte bestaat nu 10 jaar en om hosting met goede techniek, vriendelijke en behulpzame support, foutloze processen en continuiteit te leveren is een vak. Niet een huurservertje met Plesk neerzetten. Onze branche heeft een slechte naam door partijen die geen volledig aanbod leveren.

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden met de volgende zoektermen:

1. goedkope magento hosting

,
  2. webreus en magento

,
  3. magento geinstalleerd bij webreus: wat nu?

,
  4. magento hosting nexcess,
  5. magento hosting op webreus
XIB Magento support