Gratis verzending icm kortingscode

Discussie in 'Magento Community' gestart door demandela, 2 feb 2012.

1. demandela New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb in magento een winkelwagenprijsregel toegevoegd. wanneer een een klant een bestelling heeft boven de 50 euro worden er geen verzendkosten meer in rekening gebracht. Dit werkt perfect. Een klant hoeft op dat moment geen gratis verzending meer aan te klikken want hij pakt automatisch gratis verzenden. Ik vind dit klantvriendelijker dan dat een klant nog aan moet klikken dat hij recht heeft op gratis verzending. lijkt mij beter voor de conversie.

Nu is het probleem het volgende. Wanneer een klant een kortingscode invoert voor 10% korting lijkt het de regel te vergeten betreffende de gratis verzending. Dus geen gratis verzending boven de 50 euro.

Of dus geen verzendkosten voor een product van onder de 50 euro.

Het is dus echt het een of het ander... Wel of geen gratis verzenden op alle bestellingen

Nu kan het dus soms voorkomen dat een product van meer dan 50 euro soms duurder is met een kortingscode dan zonder. Dit omdat hij de prijsregel van gratis verzenden niet meer toepast.

Kan magento maar met 1 prijsregel per bestelling aan?

Mocht het compleet onduidelijk zijn dan hoor ik het ook graag (kan het me zo voorstellen)

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden met de volgende zoektermen:

1. kortingscode magento

,
  2. magento gratis verzending

,
  3. facebook korting magento

XIB Magento support