Gezocht hosting/design bedrijf voor het maken van een magento webshop

Discussie in 'Magento Discussie' gestart door TonyD, 17 nov 2009.

1. TonyD Guest

0
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst zal ik me even kort voorstellen, Ik ben sinds 1999 zelfstandig grafisch vormgever en voornamelijk bezig met printmedia. Voor een klant van mij, een kleine koffiebranderij, moet ik een webshop gaan maken met koffie en thee en aanverwante producten. Ik heb wel ervaring met het ontwerpen van websites maar de technische uitvoering laat ik door anderen uitvoeren. Na mij eens flink in de materie te hebben verdiept ben ik tot de conclusie gekomen dat magento mij de beste oplossing lijkt.

wat moet het worden:
    • een webshop met ± 120 producten
    • een aantal (2 of 3) paginas over het bedrijf en de voorwaarden
    • het vullen van de website zal door de klant of door mij verzorgd worden (enige aanvangshulp hierbij is gewenst)
    • de domeinnaam is al geregistreerd
    • de site moet duidelijk zijn

wat zoek ik:
    een bedrijf die mij daar mee kan helpen, het liefst met het complete pakket: design/en hosting
    (alhoewel ik begrijp dat het werken met templates de goedkoopste oplossing is wil ik als grafisch vormgever de controle houden over het uiterlijk van de site)

bij voorkeur in de regio gelderland/overijssel

voor contact/email adres verwijs ik naar mijn website www.panjer.net
  2. XIB BV internet marketing Magento professionals

Leuk Bevonden:
    0
    Homepage:
    Magento relatie:
    Magento techniek, Magento design, Magento hosting, Magento betaalsystemen, Magento ondersteuning, Bedrijf
    Beste,

Wij kunnen u van dienst zijn met het bouwen van een nieuwe Magento webshop. We hebben ruime ervaring met het design en inrichting van het Magento systeem.
    Graag maken wij een vrijblijvende afspraak voor een inventarisatie gesprek.
  3. GruusByte New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Magento relatie:
    Magento hosting