Vraag Enkele modules werken niet 1.5

Discussie in 'installatie / upgrade naar Magento 1.5' gestart door Rendersam, 9 mrt 2011.

1. Rendersam New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

Nieuw op dit forum, maar meteen enkele spoedeisende vraagjes. Ben bijna rond met de upgrade van een Magento installatie van 1.3 (ja 1.3 nog ;-) naar de nieuwste versie van 1.5. Nu werkt alles behalve de CoD module (Cash on Delivery) en de iDeal module van ideal-checkout.nl.

De Cash On Delivery/Rembours module wordt wel geinstalleerd via Magento Connect maar wordt vervolgens niet bij de betaal/verzendwijzen weergegeven. Een herinstall/cache/index refresh helpt hierbij niets. Is deze module simpelweg niet meer compatible en zijn er alternatieven?

Gaat om deze (welbekende) module:
    Magento Connect - CashOnDelivery - Overview - eCommerce Software for Growth

Tevens de iDeal module voor Mollie van ideal-checkout.nl geinstalleerd. Dat gaat allemaal prima echter kom ik bij het voltooien van de bestelling (waar ik eigenlijk naar het ideal scherm gestuurd zou moeten worden) uit op deze pagina.

/index.php/index.php//ideal/ideal/redirect

(welke duidelijk niet bestaat).

Dit wordt blijkbaar ergens toegevoegd aan de redirect url "/index.php/index.php//ideal/" maar ik kan niet vinden waar.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp, ben benieuwd of iemand mij kan helpen of met hetzelfde zit ;-)

Groet,
  2. pe0mb Member

Leuk Bevonden:
    0
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Magento ondersteuning
    In de handleiding zeggen ze dat je de .htaccess uit de ideal map moet verwijderen, of dit zo'n geweldige oplossing is betwijfel ik..

De rewrite's staan in de .htaccess in je hoofdmap
  3. vda.marco Moderator

Leuk Bevonden:
    0
    Magento relatie:
    Magento techniek, Magento hosting, Magento ondersteuning
    Je moet de module van Ideal opnieuw installereren, en dan werkt het weer.
    Althans dat hadden wij laatst bij een update van 1.4 naar 1.5

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden met de volgende zoektermen:

1. mollie wordt niet getoond op magento shop

XIB Magento support