Database connection error

Discussie in 'upgrade naar Magento 1.4.2' gestart door Ritchie Tomasouw, 25 jan 2011.

1. Ritchie Tomasouw New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, niet weer een melding hierover :p

Hoi, ik ben een nieuwe gebruiker van Magento, en heb zojuist versie 1.4.2. geinstalleerd op een extern server geinstalleerd waar ik ook al Joomla en Wordpress geinstalleerd heb.

Als ik de installation wizard afloop en bij stap "Configuration" alle database gegevens invul dan krijg ik toch telkens een "database connection error".

Ik heb de forum eerst afgezocht naar soort gelijke meldingen.. Ik heb iets gelezen over InnoDB, maar daar krijg ik geen melding over dus kan dat het niet zijn (Joomla en Wordpress werken wel prima!).

Bij Host heb ik ook al eens 127.0.0.1 ingevuld ipv localhost..

Maar helaas... ik krijg telkens dezelfde foutmelding "database connection error"

Dus toch maar ff de stoute schoenen aangetrokken om weer een melding hierover te doen.... iemand suggesties?

groet,
    Ritchie
  2. ravenblanket New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde problleem maar als hier verder niemand op reageerd komen we helaas niet verder.
  3. marktmedia New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Homepage:
    Magento relatie:
    Webshophouder, Magento techniek, Magento design, Magento hosting, Magento ondersteuning, Bedrijf, Freelancer
    Je moet er rekening mee houden dat niet elke hosting magento ondersteund ik heb een eigen server die het wel doet maar de instellingen van de php ini zijn anders du svraag het je hosting party of deze magento onder steund

groete edwin janssen

Deel Deze Pagina

Bezoekers hebben deze pagina gevonden met de volgende zoektermen:

1. database connection error.

,
  2. database connection error

,
  3. database connection magento

,
  4. magento installatie database connection error.
XIB Magento support