Sinds de upgrade naar 1.4.1 staan adres, huisnummer, postcode en plaats op 1 regel in me pdf factuur. Ik dacht dat het aan een of andere extensie zou liggen maar na alles verwijderd te hebben had ik nog steeds het zelfde probleem. Iemand enig idee waar ik deze fout moet zoeken binnen Magento?
Deze heeft voor mij de truc gedaan is gratis Magento Connect - Mxperts - CustomerAddress - Overview - eCommerce Software for Growth Groetjes Ed
Marcel en Ed Hierbij nog een oplossing! Je moet in de SQL database gaan kijken bij "directory_country_format" Intussen getest en werkt! Hieronder de link naar de Engelstalige oplossing voor diegene die dit helemaal willen uitpluizen: Magento - How do I alter format of Shipping Address? - How do I? Questions - eCommerce Software for Growth Bij de derde optie Country_format_id 3, type PDF klik je op de wijzigen knop om de query aan te passen. Voordat je alles aanpast even een backup maken van de huidige code in je tekst editor (copy and paste). Dan alles vervangen met onderstaand: {{depend prefix}}{{var prefix}} {{/depend}}{{var firstname}} {{depend middlename}}{{var middlename}} {{/depend}}{{var lastname}}{{depend suffix}} {{var suffix}}{{/depend}}| {{depend company}}{{var company}}|{{/depend}} {{if street1}}{{var street1}}| {{/if}} {{depend street2}}{{var street2}}|{{/depend}} {{depend street3}}{{var street3}}|{{/depend}} {{depend street4}}{{var street4}}|{{/depend}} {{if postcode}}{{var postcode}}, {{/if}}{{if region}}{{var region}}, {{/if}}{{if city}}{{var city}}{{/if}}| {{var country}}| {{depend telephone}}T: {{var telephone}}{{/depend}}| {{depend fax}}<br/>F: {{var fax}}{{/depend}}| En dan klikken op start. De aanpassingen worden in de tabel opgenomen en tadaa! Nu heb je alles weer netjes onder elkaar. Succes en bij vragen weet je me te vinden.